15 december


Idag är ingen vanlig dag för idag är de emelies antidag! ja, usch.. känner mig så anti idag.. anti mot allt o alla! ska försöka att skärpa mig.. hoppas de går bättre framåt dagen.. men vill verkligen slå nån.. haha.. de här är illa.. jag ber till alla gudar att de inte kommer någon kund som ska vara vresig eller ha fel attityd, för de krävs inte mycket för att jag ska tända till..

Nej, nu får de räcka med gnäll.. ser framemot fredag, min enda lediga dag innan julafton. då ska de jävla julpyntas! ska pynta sönder min lägenhet! :D

Hoppas ni är gladare alla mina responslösa läsare! ;)


Kommentarer
Postat av: Kim

Hoppas inte du slagit ner någon kund idag!!!1



MORGONDAGEN BLIR BÄTTRE HJÄRTAT man får var lite bitter ibland!



Kram

2009-12-15 @ 21:50:09
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha förlåt...är lite allltför responslös nu känner jag...borde kanske skriva ett eget inlägg också...men men :) åpusss

2009-12-16 @ 14:29:41
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0