Tisdag!

idag är de som sagt tisdag o jag börjar snart jobba igen... de här dagarna kommer gå skit fort.. :(

Men lite ska väl hinna hända innan.. jag ska till svarta örnshuset med mormor, morfar, mamma o moster + familj imorgon.. de ska bli jätte mysigt.. mormors påhitt vettu.. :)

Sen blir de vi gamla giganten brudar på lördag. :D

Tycker ju att de är så tråkigt att göra inlägg utan bilder.. så här är de tre bilder som jag tog i lördags.. när vi var ute.. var inte ute så länge dock.. emelie bidde lite trött o ledsen i ögat..

men de här bilderna hann vi ta.. :D







JImmy ser dock lite ledsen ut.. men de är nog bara bakfylla för alla hade en ganska hård fredag, dagen innan. :)

Nu är jag in the skedala med paulina o de är så mysigt! :)

Ha de gott allesammans! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

yeeeez...älskar att du gjort mer inlägg!! det gillar vi :)

nu är det snart jag som ska ´ka o jobba...

strängt för det är asfint väder!!

nähe...fest ikväll?? :)

puss

2009-08-05 @ 11:06:30
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0