Nu var de roliga slut..

Ja, nu börjar allvaret.. har haft 2 veckors semester nu o de har varit helt underbart! Första veckan var så där, hände lite grejer, så emelie var lite deprimerad! :( men jag fick ju ta mig själv i kragen o skärpa till mig, hade ju semester för tusan! Så min sista vecka var helfestlig! Festade lite mycket kanske, men de var de värt.. fick lite halsbränna, men de var de värt! Har haft de så himla festligt! så tack allihoppa för att ni gjorde min vecka! :)

I helgen var de all in så att säga.. o de bästa var väl att jag o plina äntligen hamnade på efterfest hos dosken! Klockrent!

Bilder blev de inga i helgen. :( men de finns några på www.kimnylin.blogg.se från i lördags i alla fall, då de var gigantentjejmiddag! jätte trevligt o jätte god mat!

Kanske snor några bilder från plina o lägger upp lite senare. :)

Hoppas allt är bra med er annars!

Kommentarer
Postat av: Paulina

de hoppas jag att du gör :)

ja det var antingen eller för dig på dem där två veckorna...men jag gillar de :)

o jag älskar att vi var hos dosken!

puss

2009-08-10 @ 20:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0