Inga pengar o tre födelsedagar!

Ja, de känns skit strängt! Jag har absolut inga pengar kvar.. min semester tog döööööd på min ekonomi. :( men jag hade roligt för de, så jag får intala mig själv att de var värt de. inte nog med att jag inte har råd att köpa mat, utan då ska tre av mina tjejer fylla år. imorgon charlotte o linda, sen den 28 är de plinas tur.. fast nu kommer jag ju på att jag hunnit fått lön till plina fyller år.. :) goooott! Men de löser sig.. ett av paketen är ju redan klart.. o de är ju tur de.. för de är redan ikväll som de blir kalas! :) så himla trevligt.. ska på middag hos charlotte vid åtta ikväll.. ska bli jätte mysigt! bara tjabba lite o så. :D

Jag o plina har gått emot lite svårigheter nu de senaste.. har haft lite lovetrouble! men nu är de vi som ska ta nya friska tag.. som hon säger... o dom kommer inte fatta vad som händer.. snart är de dom som inser att de precis förkorat de bästa som någonsin hänt dom... :) haha, vi måste ha självförtroende i tider som detta! :)



Ha de nu så gott allesammans! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

aa va du är söt min fis!!

men jag har ju fått en mobil av dig så min present är redan avklarad så tänk inte mer på den nu!!

ja ikväll är det kalas :) o sen ska jag mysa hos dig :) älskar dig nästan för mycket din skit!

2009-08-17 @ 13:08:25
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Kim

ÅÅÅ såna bekymmer fixar sig alltid...

Du får göra ett presentkort om nånting dom ska få senare!!!!Å du, du har ju faktiskt haft en alldeles förträfflig semester.



KRAM

2009-08-17 @ 22:00:08
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0