Här försöker man skoja till de

Ja, idag försökte jag skoja till de med en kund.

Han hade köpt dammsugarpåsar, ett dammsugarfilter o dammsugarkulor.

Jag: Oj, här ska de städas!
Kille: Ja!
Jag: Ja pimp my dammsugare! :)
Kille: Vad sa du?
Jag: Som, ja typ.. pimp my dammsugare
Kille: (helt tyst, o fattar ingenting)
Jag: (Börjar förstår att detta går inte hem helt enkelt) Ehh ja du vet..  pimp my ride, fast med dammsugare..ehh ja..

Sen blev de helt tyst o kvittot kom o jag sa bara tack så mycket o hej då!

Usch strängt! De var ju ett gott försök av mig, men kanske ska fila lite på min arbetarhumor. :)

Kommentarer
Postat av: cissi

hahahahaha! Klockrent =)

2009-08-22 @ 17:44:53
Postat av: Hanna

haha, kan nästan se det framför mig ;)



saknar dig emelie!

jag kommer in o hälsar på någon dag snarast :)



Puss

2009-09-03 @ 21:50:52
URL: http://hannaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0