Doski doski!

Ja, de stod plina o skrek när jag stod inne på de nya kebabstället.. då står hon utanför dörren o skriker de in till mig.. o jag måste ju hålla mig för kan ju inte stå där o fnissa i kön. :) men så jävla gott de var att man äntligen har ett ställe där man kan köpa cigaretter vid tre på natten, de är ju alltid då de är slut!

Nu ska jag snart åka till norge.. på småvitts utbildning, åker redan på söndag kväll den 23, först från halmstad till arlanda sen från arlanda till oslo.. (NERVÖS) Sen kommer jag hem den 25 sent på kvällen.. men de kan vara ganska gott o komma dit på kvällen innan, då får jag ju sova ut ordentligt, istället för att gå upp as tidigt o åka dit på morgonen.

Annars inte mycket nytt.. är ledig imorgon, ska tvätta på eftermiddagen!

De var de lilla från mig idag! :)

Här är tre bilder från i lördags!

Goa Kim



Jag! :)



O underbaraste tjejerna på tre hjärtan! :)




Kommentarer
Postat av: Paulina

ja just det...då är det du som ska ragga norbaggar :) (kanske inte men det var så gott o säga :) )

nähe du...i love the rults!

puss

2009-08-13 @ 11:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0