Wazzup!

Helluuu!


Hur är de med er alla denna underbara måndag?

Jag mår skit bra, har ju vilat hela helgen så känner mig faktiskt jätte utvilad idag! Annars om jag festat hårt en helg så brukar jag känna de på måndagen också. men inte idag! allt känns hur bra som helst! snart ledig en dag, onsdag. bokat resa till min malin! =) allt rullar äntligen på åt rätt håll!

O så var de ju filip o fredrik igår! fasiken vad jag älskar dom! dom är ju så stissiga! i looove it! men mest filip, är lite småkär i honom, har varit de länge nu! men hur gott var de inte, de är ju inte varje dag man ser marylin manson o jonas gardell mysa till de i en soffa! klockrent!

Hur har er helg varit?

Kim, måste veta hur de gick i globen? full? =)

Vi höres ikväll, ska bjuda på dagens bild! =)

Kommentarer
Postat av: Kim

Det var så fantastiskt!!!!!!!!!!!

Var lite lagom ljummen precis hela dagen.

Kolla uppdateringen ska du få se :)



Köss

2009-04-20 @ 12:14:25
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan sötis, hur är det med dig idag? :)



Kram

/Linnéa

2009-04-20 @ 12:16:21
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0