Tråkiga söndag..

Visst, söndagar kan vara mysiga ibland, men för mig har de alltid varit den tråkiga dagen för man vet att de är måndag imorgon o så känns de som att de är evigheter till nästa helg!

Igår blev de lite festlgheter, jag o plina bestämde oss för att gå ut en sväng, tror de var vädret som fick oss till detta, alltid mycket roligare att gå ut när de är fint väder. Vi delade på en flaska mousserat o sen lite vin på de! gott! vi satt hemma hos mig, hamnade framför youtube o spelade massa gamla godingar, dr bombay, aqua.. ja, vi drog alltihoppa! =)
sen tog vi taxi in till stan, snabbis till idas, sen bob! de var in på bob, de har de inte varit på den dag jag minns! så himla kul!! =) träffade min kära broder jonas! de var längesen ,så de var roligt att krama om han lite! =) sen träffade vi nikki som stackarn blev av med sin väska! fy fan!! hon hade den på golvet framför sig när hon dansade, så vände hon sig två sekunder o då var någon snabb fram o ta den! stackarn asså, hon hade allt i den, verkligen allt!
Förutom de så var de en väldigt trevlig kväll, kul att gå ut med plina, de var ett tag sen, vi avslutade kvällen vid pastavagnen, hon ska ju alltid ha mat den. =) Tack i alla fall plina för en mysig kväll! =)

Bilder från kvällen lägger jag upp lite senare!

Nu får ni ha de så bra tills vi ses nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0