Torrast på festen...

Ja, de kan man säga att jag o plina var hemma hos nikki igår. =) men de bjuder vi på! vi var så trötta, ingen av oss skulle dricka, jag skulle jobba idag, plina skulle upp tidigt o jag gick på antibiotika. Vi drack dock ett glas från välkommsbålen, men sen fick de vara bra, jag var lite sugen på att fortsätta, men plina fick mig att förstå att de var bäst om vi åkte hem i tid. Så vid halv elva gav vi upp o tog taxi hem. o de var sköööönt idag! annars om jag hade fortsatt dricka, hade jag gått med ut o hamnat i säng lite halv berusad vid halv fyra. Så tack plina för att du var så förståndig! =) Jag hoppas i alla fall att de andra hade kul o massa låda, speciellt nikki eftersom de är hennes sista helg hemma!

Så jag hoppas du får jätte roligt in the cypern nikki!



O sen måste jag säga hej till min älskade malin!! saknar dig massa, börjar få panik att jag inte ska hinna till dig innan du kommer hem.. =( men jag ska fixa på söndag, hoppas inget skit kommer i vägen nu bara! snart är de vi igen!



Hoppas ni alla har en fantastiskt lördag!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Ja det maste fan fixas!! heja heja! vi hors pa sondag min van! Ah, jag ska ta dte lite lungt ikvall! Pusss

2009-04-18 @ 13:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0