Löördag

- Idag är de lördag o då är de Stens stääädag!

Körde en liten från "där fick du".. lite extra till dig idag plina! =)

Igår var de en väldigt lugn fredag, åkte hem till mamma, käkade lite gott o myste bara framför tv:n. Så fick jag diska lite för henne, hon kan ju inte röra ena armen överhuvudtaget! stackarn! Sen kom man hem vid tolv, gick o la mig med en gång. sen kom plina o kröp ner jämte mig vid ett tiden, hon hade varit med sin kusin josse på massa festligheter, eftersom josse fyllt år.. grattis till henne! =) Så imorse vaknade jag av att jag hade plinas armbåge i ryggen, alltså verkligen inne i ryggen kändes de som, först trodde jag att hon jävlades lite med mig, men sen började hon snarka så gott. =) men de var trevligt, de hoppas vi hon bjuder på! =)

O min spis gick sönder i onsdags, så jag ringde hfab på torsdagen, så var dom där o fixade den, men de skulle komma ytterligare en kille som skulle kolla på den igår, så hade dom gjort något knas, för när jag kom hem på kvällen så var de strömlöst i hela lägenheten, allt var dött utom spisen! =) ganska komiskt! men de kom en jätte trevlig snubbe som fixade allt sen! =)

O ikväll vet jag inte vad som händer... blir lugnt, jobbar ju hela helgen som sagt!

O måste passa på o gratta Onne idag! han fyller år!
"jag må han leva, jag må han leva, jag må han leva uti hundrade år"
 hurra hurra!

Ha en underbar lördag nu allesammans!

Tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0