Irriterad!

Jag var på så gott humör innan.. men helt plötsligt så bara vände de! Hur kan man gå från att vara så pigg o glad till så irriterad o upprörd på två sekunder! Strängt! Jag kan inte direkt sätta fingret på vad jag är upprörd över, men massa småsaker o de är inget jag vill ta upp här! så får hålla de inom mig, eller spy de över mamma sen!
Jag som ville vara pigg o glad, är ju ledig imorgon! för tusan! jag får rycka upp mig, eller försöka i alla fall!!

Är annars så pigg o glad på min kära blogg så lite sånt här fick de bli nu!

Men hoppas ni är piggare!

Tjofljöt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej deppa inte nu...upp o studsa upp o studsa!

2009-04-07 @ 18:07:10
Postat av: Anonym

haha kanske inte spräckt...men hon hade väl fått en spricka i armbågen?

baconkladdkaka...inte att rekommendera!

bajs

2009-04-07 @ 22:40:40
Postat av: Paulina

hörrö....kollade upp vart jag fått informationen om spricka i armbågennn..det är ju du som sagt det.

du skrev det i mess till mig samma dag som hon var på akuten....halao eller

2009-04-07 @ 22:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0