Helgen!

Helgen var som sagt jätte trevlig!

Började fredagen hemma hos cissi! Jag, plina o cissi!



Satt på balkongen o tjabbade massa skit! hur trevligt som helst! dracks ju en del dricka oxå, o plina hade solat dagen till ära o bränt sig lite. men de hoppas vi att hon bjuder på!

   

Sen blev de lite kyligt så vi hamnade i soffan o fortsatte o tjabba.. :)



Vi hade helt enkelt så trevligt att klockan hann bli halv ett så vi kände oss tvungna att åka in till stan. hade värsta festen i taxin vettu! :)





Massa kul! sen blev de en drink på idas.



o efter de självklart, the bobba!





Helt underbar bild!

Sen var de en liten efterfest som kunde hoppats över!



Lördag, var de jag o linda hemma hos cissi. Jätte trevligt med, tjabbade på som fasiken! fast var lite sliten.
Jag mådde dåligt som fan ett tag, men jag samlade ihop krafter o kom så smått igång. men inte alls som dagen innan. :) De finns bilder från denna kvällen också, de visar jag så smånigom!

Kommentarer
Postat av: cissi

den fredagen kommer jag sent att glömma! Jag hade så jävla roligt! =) Tack igen =)

2009-04-30 @ 16:03:10
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: Kim

Kors vad du har solat dig Paulina!!!!



Ta det nu lungt när ni stuffar runt i valborgsnatten...



Kram

2009-05-01 @ 03:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0