Festafira helg!

Denna helgen har varit helt fantastisk!

Började på fredagen hemma hos frida, med gamla giganten tjejerna!



O va dracks de? jo självklart piggelindrinkar!!

Frida var så duktig sminkade oss o fixade både kim o tereses hår!






Vi blev jätte tjusiga allihoppa! vackraste flickorna!

   

O här fick vi till kvällens, enligt mig mysigaste bild!



o fräsigaste frida hade slängt ihop en massa god sallad! gott var de! o lagom med lite sallad eftersom vi skulle fylla våra kroppar med alkohol sen! =)







Efter maten så blev de massa snack, har man jobbat på samma jobb så har man ju en del o snacka om.. =) men vi såg till att dricka lite i mellanåt o ta lite posebilder, en del stränga! =)







Sen höll vi på med massa andra övningar, jag hade lite svårt för att hålla håret på plats.

   

Sen var de stan på de hela!





Vi hamnade på cafe o lite på gastons. hade en skit rolig kväll! alltid så himla kul o festa med dom tjejerna!






Sen var de bjudning hemma hos mig, hade bjudit hem 7 goda vänner på lite mat. de blev tacos som jag strängt fick handla o konka hem från hemköp! men de bjuder jag på! =)

Jag o plina innan gästerna kom!



Stassarna!

 

Sen kom mina älskade gästar o de blev lite mingel innan maten!







O plina hade skrivit en fin dikt om hon fick läsa för alla!



Sen blev de mat, attans god tacos, alla åt av min vitlökssås! då blir jag nöjd, är ju ingen klippa i köket annars.





Efter den goda maten så gjorde vi lite charader, de var mysigt!







Tror de var plinisen som slutade som vinnare!

Sen var de hej då till robin som skulle upp o studsa tidigt på söndagen, han o meine pearl skulle golfa lite.



En liten pose bild på mig o tjejen!

 

sen efter de blev de öl-spelet! då var de hela igång, blev ganska förfriskade dom flesta!
Vi åkte in till stan rätt sent, vid halv ett spatserade jag, cissi o oscar in till stan!



Gick direkt till bobban, de var skit kul där! jag, cissi o plina hade ett par speciella moves som vi körde hela kvällen, tror alla på bob såg dom stegen, körde de till o med utanför!

Här har vi ett par bilder från kvällens bravader!













Efter en verkligen skit rolig kväll med plina o cissi så gick vi hem, jag ville ta taxi, men plina skulle tvunget gå. o de måste jag erkänna var skönt när man väl hade börjat gå. så när vi kom hem ställde sig plina o diskade o linda o boffe kom för att äta lite goa taco rester.





Attans super gooooott! =)

Sen tjabbade vi till typ fem, sen kröp vi äntligen till sömns, efter en helt underbar kväll!!! Tack alla som ville vara med o fira den med mig! o speciellt plina o cissi för den underbara dansen på bob! =)

Helt looooovely!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Vilka härliga bilder!!!!!!

Hade göra skoj!



Kram å grattis igen i efterskott

2009-04-14 @ 20:00:17
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt att du hade en mysig födelsedags helg! Det gör mig glad! Får prata lite telefon snart och ta lite skvaller! Älskar dig och saknar dig/ Rasmus

2009-04-14 @ 20:44:55
URL: http://malininlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0