En dag kvar nu..

Tjoho!

Bara en dag kvar på giganten, sen är jag ledig i tre dagar! Yeeeez eller YES!

Så ska jag tvätta i min tvättstuga för första gången imorgon mellan 12.00 till 17.00! jag blir ju lite hispig när jag ska göra grejer jag inte gjort innan, så jag hoppas att få moraliskt stöd av plinisen! (min skatt, kärring, humle, allt) Sen är de ju festligt mys hemma hos sötaste cecilia! =) ska bli så trevligt o se hennes nya lägenhet! =) Ska faktiskt dricka sprit o cola! kanske en skiva citron i de. GOTT! o en liten utgång på detta, kan de bli bättre! nä, de kan de inte!

O idag är de lite roligare o lite strängare att vara på jobbet än vanliga fall! ;-) Gissa varför? (inte du plina, för du vet)

Ha de gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: Rasmus, Malin ja kalla mig va du vill!

Vad du skriver kryptiska inlägg! jag behöver förklarning! Och vi alla vet var det kan göras! Puss

2009-04-23 @ 12:24:58
URL: http://malininlondon.blogg.se/
Postat av: Kim

Berätta!!!

Var du ute igår så du e bakfull idag eller jobbar någon du tycker e fin???

Har du inte tvättat i tvättstugan innan, har du gått till mamma????



Emelie får ett vuxenpoäng!

Krams

2009-04-23 @ 16:47:34
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: frida

haha... jag har luskat ut det!! =)

2009-04-26 @ 14:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0