8 dagars pass!

Ja, de är var de blir nu.. har jobbat sex dagar så skulle fått vara ledig imorgon, onsdag, men min kära kollega ska iväg på ett möte, så jag hoppar in! men som tack så får jag vara ledig på fredag, så jag får värsta långhelgen, fredag-söndag! de har jag inte haft på den dag jag minns, så jag kan faktiskt stå ut med tanken att jag nu ska jobba torsdag till o med torsdag! lite mör o trött är jag, men jag ser bara min tredagars ledighet framför mig! =)

Jag hoppas verkligen på en festlig helg, med fint väder o sprit! eller vad säger ni tjejer? =)

Cissi, du skulle väl bjuda hem oss på en liten bjudning?  de hoppas jag! =)

Have it underbart så syns vi soon igen! maybe, redan ikväll!


Kommentarer
Postat av: cissi

jaaa det är klart :D Men vilken dag kunde paulina? För hon hade ju massa planer i helgen sa hon :P hehe

2009-04-21 @ 18:20:31
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vilken fin blogg du har:)





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf,=)Den STÖRSTA SKVALLER BLOGGEN på blogg.se!:) hoppas du giggar den,kram:)<33

2009-04-21 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0