Världens fräsigaste mamma

Har varit med min mamma idag när hon har tatuerat sig för fjärde gången.. den blev jätte fiiiiin... Så tänkte visa upp alla hennes fina tatueringar o hennes en mindre tjusig, fast hon ska bygga på den lite så smånigom..

Första gjorde hon typ för 15 år sen..



lite dålig bild men man ser ju i alla fall.. tycker den är så mysig, sen kom fjärilen något år senare..



de är denna som ska byggas på lite.. sen kommer den bästaste.. den gjorde hon nyss.. =)



Hihi, tjusetjus... sist men inte minst..



Så där ja.. så bra..

Tänkte detta skulle bli en liten tribute till min mamma.. vad skulle jag göra utan henne.. utan harry kan inte sally leva..

Älskar min mamma!




Då får jag önska alla ett trevligt slut på denna veckan, snart kommer helgen med stormsteg.. =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad lika ni é!

2008-11-28 @ 14:07:39
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Paulina

aaah va fint!!

men emelietatueringen r finast!! :)

imon äe det giganten!

puuuss

2008-11-28 @ 17:15:13
URL: http://www.cocktail.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0