Jobbelördag

Idag har plina varit med på giganten, hon skötte sig helt utmärkt! =) hon är så mysig, trevlig o söt i sig själv så jag visste att de skulle gå som på räls, fasten hon sträckt sig igår när hon hejade på berit, men vem e berit o vem var hon bekant med? =)

När jag kom hem efter jobbet tänkte jag att de skulle vara lite mysigt att få fram lite stakar, o de var de, blev till o med lite tomtar också. kunde inte låta bli. så nu är de så juletjus! älskar faktiskt julen, synd bara att jag är i de yrket jag är då, jobbar som satan under julen. =(  Men mysigt blev de här hemma, tänkte visa en liten bild, speciellt riktad till min malin så hon ser vilket julemys hon kommer hem till o mysigare blir de ju när vi får vara ihop.. =) Gunnar o rasmus forever..


 

Tycker det är så trevligt.

O de blev klart att jag ska har julefirandet hemma hos mig, jag, mamma, mormor o morfar, ska bli så mysigt, ska bli nice att stå för festligheterna. =)
 
Imorgon är de första advent, sen rullar de på, sen är de helt plötsligt sommar igen.. Efter jobbet imorgon ska jag hem till pappa o anette, ska fira min "bror" som fyller 25 år! GRATTIS!

Tack o hej så länge..


Kommentarer
Postat av: kaerin

Vad mysigt du har fått! Julpyssel är ju som bekant det bästa som finns

2008-11-29 @ 20:44:57
Postat av: Rasmus

Så himla mysigt! Vill också ha julemys men det fnns inte på samma sätt här, men jag försöker hålla andan uppe med lite pepparkaks bak! =) Forever! =)

pusssssss

2008-12-03 @ 19:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0