Första advent

Idag är de första advent om de är någon som missat de, så informera jag alla nu.. =) Men har jobbat så de har inte varit en jätte julig dag, men de har varit så mysigt att plina har varit på jobbet, blir så glad varje gång som jag har sett hennes huvud, ser henne typ hela tiden från kassan. helt lovely.. efter jobbet var de ut till the bookback, pappa o anettes nya hus, där skulle vi fira min lillebror som fyllde 25! =)

Grattis Jonas (myser för att han fyller år)



Pappsi o anette vid deras nya helt otroliga kök!!



O vilka var mer med på festligheterna..



Sötaste mor o son



Här har vi födelsebarnet med sina två böcker som han fick av mig, glad blev han. =)



Lika som bär... =)





O som den nörd jag är så måste jag visa den goda maten som netsingen hade gjort..



O sist men inte minst, enligt jonas så har vi här ett dolt leende, o måste säga att de är jävligt dolt. =)




Tack för en mysig söndagkväll!

Nej, om men skulle ta o krypa sig till sömns nu.. de är inte lätt men de går..




Kommentarer
Postat av: Paulina

massa mys!!

måste komma o kolla i deras hus snart ju!!!

saknar dej fisen!!!

puuuuusss

2008-12-02 @ 20:50:51
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Hej igen =) Vad gör Plina på Elgiganten?? Va trevligt med familje middag =) Hälsa honom grattis! Saknard dig så jag blir galen! Ses snart =) pussss

2008-12-03 @ 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0