Strängt...

Idag har de varit massa kunder på jobbet, blir så trött.. man blir sliten, strängt... sen var de middag in the bookback med pappa, annette o de andra i "familjen". attans god mat.. kött sås o potatis.. =)

De fan lördag idag o jag har inget att göra o kan inte göra mkt ändå, ska ju jobba imorgon, då måste man vara helt pigg, så tråkigt o strängt att jobba helg!!

O måste säga, den här nya reklamen med de två männen som gifter sig i en kyrka. fy va BRA! O så fin, den låten o budskapet, de e så vackert! tänk om alla hade sett de så, så enkelt allt hade varit för alla då! inget tjafs o skit. var bara tvungen att säga de. =)

De positiva att jobba imorgon är ju att både plina, pappa o "bror" är där.. de underlättar som fan.. =) o idag fick jag jobba med underbara frida! eftersom vi aldrig jobbar samma helg så är de så mysigt när de väl händer.. hon är så go, berättade om när hon spelat guitar hero för första gången, hon spände sig så mkt att hon fick träningsvärk i rumpan dagen efter, de e bara frida till de.. =) Måste passa på o visa (enligt mig) världens vackraste bild på fridis.. =)



tjusetjus!!


Måste ju tacka min underbaraste gumma som körde mig till the bookback! she is a klippa... hon är gulan i min vita.. =)

Å då får de bli bästa bilden på henne mä ju.. =)



Nämen titta är de inte från magaluf.. =)


- Hälsa så gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Paulina

haha va fin inlägg...

så sträng du är med reklamen :)

men jag hålller med!!

klart I kör you to the bookback! :)

love dina inlägg :)

puss puss ses snart

2008-12-14 @ 09:29:31
Postat av: frida

låter som man har missat en bra reklam för en gångs skull. förstår inte hur när man är värsta tv-slaven. tack för att du jobbade igår underbara emelie, mycket roligare att koma till jobbet då! kan du inte byta lite så kan du jobba nästa lörda osså?? puss o kram

2008-12-14 @ 22:25:05
Postat av: Paulina

nu tycker jag att det är uppdateringsdags!! :)

2008-12-20 @ 00:07:24
Postat av: Cissi

Dags att uppdatera nu =)

2008-12-21 @ 00:46:06
Postat av: Kim

Bruden nu var det längesen du skrev nåt om ditt liv!

2008-12-28 @ 16:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0