Raddetorsdag

Igår var jag ledig, fick ägna hela dagen av att städa, rensa avloppet o ja, allting i stort sett.. men så fint de blev sen.

Sen kom gäddarna o plina o hälsade på.. attans trevligt, vi dippade lite, (gurkor o morötter, såååå duktigt så duktigt så). o självklart så var vi tvungna att öva lite på våran jumpstyle, jag får inte riktigt ihop de så jag o boffe hittade på våran egna dans, o den blev jätte tjusig! den ska ni alla vara tacksamma om ni har fått uppleva. linda o plina börjar få ihop stegen men långt ifrån fulländat! =)

Over all. en jätte mysig torsdag!










Å plina hade ju varit o fixat håret, hon var så tjusig så tjusig sååååå!





Kan man ha vackrare hår än detta? nop..


Nu är 12 dagar kvar till julafton o endast 10 dagar tills jag få träffa malin igen! LÄNGTAR!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

åh...jag önskar att du kunde lägga upp en film på er dans...i love den dansen :)

måste komma till dej snart bara för att fåp titta på den!!

det var då ingen tjusebild du la upp...men den var ju bättre än dem andra du hade :)

pusss min älöskae skit

2008-12-14 @ 09:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0