Gekan i Ullan vid Fallen

Igår hade jag o linda världens mysigaste dag.. var uppe o studsade ganska tidigt, (typ vid halv tolv) men de viktigaste var att vi skulle hinna in till stan för att äta på pekings lunchbuffe, det är ju inte min stora cup of tea egentligen, men den buffen är god.. =)







Sen köpte jag julklappar till tusen känns det som, men det kändes skönt att komma en bit på vägen, är klar till alla utom min mor, mormor, morfar o älskade malin.. men de ska fixas den 17.. då ska jag fixa allt..
Eftersom dagen skulle bli en heldag så var vi tvungna att fräsa till de rejält så vi betämde att vi skulle åka till gekan som linda o boffe säger, gillar de inte riktigt..

Först en pose i köket..



Sen satte vi oss i bilen o var äntligen på väg.. =) älskar att åka till ullared.. OKOME! =)

O då måste de ju gangstaposas ordentligt i bilen.. haha...



Visst är jag reddigt sexig.. =)

Sen kom vi fram till the lovely gekås, boffe o apan var överlyckliga o titta, tomten!



Hur många korgar ska vi ta? räcker väl med en 8-10 stycken.. =)



Sen kom de fram en vaktgrejsimojs till mig o sa snällt till mig att jag inte fick ta foto inne i butiken utan bara i ingången o utgången, så vad som hände där inne får stanna mellan oss som var med.. fast killarna tyckte de var jätte kul o skämta med mig, helt plötsligt när jag o linda var bland kalsongerna, så hörde jag i högtalarna, Söker en Emelie Andersson, kom till receptionen där sällskapet väntar.. =)

Lite köpt blev de, men de kunde varit mkt värre, alla våra grejer fick plats i en o samma vagn..



Så det blev en hellyckad dag..

Sen var det bara att varva ner, så var de ju jobbedag idag, börjar känna av julhandeln nu, kommer mer o mer kunder, men det är roligt. kul att de händer lite grejer, synd bara att man blir så sliten. Imorgon börjar jag vid 8 men får sluta redan vid 5.. =) ska bli så kul att sluta tidigt för en gångs skull..


P.S Lycka till Kim o hitta din creme burlee brännare.. =) du är så go!



Kommentarer
Postat av: Paulina

ååhh vilken mysdag!!! :)

imon är det kaffe o minuslistan som gäller!!

hihi...ska bli mysigt fisen min!!!

puussss

2008-12-10 @ 21:48:52
Postat av: kaerin

vad mysigt ni verkar ha de! inhandlades det några klappar?

2008-12-10 @ 22:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0