Turkiet 2017

 
I somras var jag o Mucahit i Alanya i 2 veckor och fick njuta av lite sol och bad! Och givetvis lite häng med familjen. <3
 
Första dagen med familjen på Dimcay!
 
 
Goya Beachclub!
 
 
På Akins jobb och äter! :)
 
 
Hakan och hans tjej!
 
 
Mmmmm!
 
 
Hunken!
 
 
Bästa Ceyhun och Mucahit!
 
 
Lillebror!
 
 
Mina nya toooofflor!!!!
 
 
Hemma hos mamma Bostan!
 
 
Livsnjutaren!
 
 
En dag åt vi fisk! Fick välja fisken själva! Åh så gott de va!
 
 
På middag med Zubeyde! Mysigaste kvällen!
 
 
Banan inlindad i pannkaka med massa chokladsås. Dog lite!
 
 
Systerdotter Elif!
 
 
Donut!
 
 
På väg hem! Väntade på Prags flygplats i 6 timmar....
 
 
Meeeeeen så nöjd jag va med min nya ryggsäck!!!!
 
 
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0