17 januari 2017

 
Hejsan hoppsan allesammans!
 
Tänkte att jag skulle in och kolla läget med er! Jag är inne på mitt femte arbetspass på losgigantos, det känns bra. Jag känner mig lite förvirrad imellanåt, men de börjar ordna upp sig. :)
 
Nu när man kommit in i rutinerna igen så tänkte jag att jag börjar träna också. Jag var där för första gången på över 4 månader igår. Och så körde jag idag innan jobbet med. Det känns skönt och jag hoppas att med lite rätt kost att jag kan gå ner lite i vikt. Känner mig himla tjock, så nu jävlar ska fru Bostan kämpa! Heja heja! 
 
Annars då? Hur mår ni? :)
 
Jag önskar er en trevlig tisdag så syns vi!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi mår bra babe ❤ heeeja heejjja dig 💪

2017-01-20 @ 12:44:48
Postat av: KAJSA

HEJ KAN DU VARA VÄNLIG OCH BLOGGA HEHEHEH =))))))

2017-01-28 @ 10:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0