Turkey juni-juli 2016

 
Heeelloooo! Merhaba!
 
Här kommer ett litet bildlass med bilder från när vi var i Turkey!
 
Helt jävla underbart hade vi det och det är inte långt kvar till vi åker igen. Wiihhooo!!
 
På transferbussen!
 
 
Mucahit med lillebror Akin.
 
 
Syster och systerson!
 
 
Lillebror Atakan!
 
 
Glömde smöjra mig och brände mig lite... såg ut som jag fått stryk.
 
 
På Dimcay med gänget!
 
 
Frukost uppe i bergen!
 
 
Rejält insmoooord!
 
 
Mamma bjöd på tårta när det var bayram.
 
 
Systerdotter!
 
 
Me and babe!
 
 
Vid två tillfällen fick vi med flugor på bild, och ni kan ju tänka er så jävla roligt jag tyckte det va när jag såg det. 
 
 
 
Grillmys hemma hos svärmor och hennes man.
 
 
Mortal Combat.
 
 
Syster och bror!
 
 
Frukost i bergen med Hakan!
 
 
Sista kvällen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0