21 april 2016

  
Hejsan hoppsan allesammans!
 
Torsdag idag och har precis börjat på ett 5-dagars pass. Skulle varit 6 dagar, men ska till doktorn på tisdag så har tagit ledigt då. 
 
Idag blir det ett litet instagram-race! 
 
Snapchat-trött-på-jobbet-seflie!
 
 
Här har jag precis fått nya fransar av bästaste Linn! Känner mig lite som en modell. ;)
Mitt grattis-kollage till Angzy på hennes bemärkelsedag! <3
 
 
Här har vi gobben själv en lördag! Hemma hos Agnes när vi bakade till Jessicas babyshower.
 
 
Söta Jessica på hennes babyshower!
 
 
Senare den lördagen hamnade jag på kalas hemma hos Angelica. :)
 
 
Paaartejj!
 
 
Ett kollage från kvällen! Angelica, Kajsa, Ullis, Etrita, Dilek och Carro. Fina damer!
 
 
Min vackraste!! 
 
 
Me and my babe! Yolo! Yooohooo!!
 
 
Det är inte mycket sol man får nuförtiden så man uppskattar det lilla man får. 
 
 
Posenisse på gigis!
 
 
En god sallad från Pers kök! Skinka och brie! 
 
 
Emelies paaaaaj!!!! Wiihooo!
 
 
Pappas grattis-kollage på hans bemärkelsedag!
 
 
Eftersom vi jobbade när han fyllde år så fick vi ha lite kalas på jobbet. 
 
 
QUEENS! 
 
 
Rocka sockorna! Givet! Dock hade jag inga festligare sockar.
 
 
Jag och min man förra året när vi var i Playa del Ingles.
 
 
En bild till från Playa del Ingles, här på en busstur. 
 
 
Det är tur man har ett grannt ansikte i alla fall. ;)
 
 
Angzyyyy!! <3
 
 
Lite påskapynt fick jag ta fram i år!
 
 
Hittade alla bilder från Playa del Inlges så blev lite yster och ville lägga ut massa. 
 
 
Jag och min man för ett par veckor sen. Alltså jag är så himla kär i den mannen. :)
 
 
Angelica, som jag kaaanske har retuscherat liiiite här. Äääälskar ju min perfect365.
 
 
Älsklingen!
 
 
Årets Glad Påsk!
 
 
Det var det hela för tillfället! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0