6e bilden: En bild på dig och en vän som du inte varit med på länge

 
Denna bilden är svår... det får kanske bli mer än en. Eftersom man jobbar mycket, och allt bara rullar på o tiden går ju så jävla fort.. sen har jag vänner som inte bor i halmstad. Och då blir de väldigt sällan som man träffas. :(
 
 
 
Min älskade Rasmus som inte bott nära mig på typ tuuusen år. Men vi har faktiskt lyckats få några dejter nu på sistonde och fler ska de bli. Jag vill komma ner till dig snart!! <3
 
 
 
 
 
Min älskade barndomsvän Cecilia som flyttat från Halmstad... vi bodde grannar under hela vår barndom och hon flyttade till maratonvägen för ett par år sen så vi fick bo grannar igen. Så himla mysigt.. men sen flyttade hon från mig igen.. ;) så nu tyvärr var de längesen som vi sågs. Saknar dig och dina gosenissar.
 
 
 
 
 
Meine "gamla"giganten damer!! Kim och Frida! Guuuud va jag kan sakna er ibland! Frida om du läser detta, geeenast så ska du planera en grillkväll hos dig. :)
 
 
 
PUSS på er alla!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

I sommar ska det absolut bli en grillekväll i sann gigantanda! Oooh ooh ahh ahh aaah! Puss på dig

2015-05-30 @ 13:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0