Instagram shohej!

 
Dags för lite instagram bilder. Ni kanske tycker de är jätte tråkigt, men jag uppskattar det själv! Så ni får helt enkelt mysa med mig! :)
 
 
Kul på jobbet! :)
 
 
 
 
Jag köpte gta5 till Mucahit i julklapp och blev helt besatt, lugnat sig lite nu, spelande en heel dag strax efter jul. :)
 
 
 
Gamla gymnastiska övningar!
 
 
Min otroligt fina mamma!
 
 
Goooott nytt år!
 
 
 
 
 
 
Middag på Mårtensson med älskade Paulina!
 
 
Paulina och lilla Emilia!
 
 
 
Turkdans på nyår. Memzy är dock bäst på bilden.
 
 
 
Drömma sig bort till sommar o sol.
 
 
Lite av mammas julklappar, ny matta, nytt duschdraperi, nya handdukar, nytt ljus o ny tvålshohej. :)
 
,
 
Finaste Evashohej och Paulina! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0