9 april 2014

 
Hejsan hoppsan!
 
Idag är onsdag, alltså är det snart helg och inte vilken helg som helst, utan jag fyller år på söndag! Även om jag inte vill bli äldre så älskar jag att fyllar år! Tycker det är himlens trevligt! Det blir lite kalas för familjen på lördag! Ska bli mysigt, mucahit ska göra turkisk mat. :)
 
Det var väl det hela från mig en liten onsdag som detta. :)
 
En liten bild från förra veckan när Mucahit haft sin första arbetsdag och vi "firade" med lite mat på mammas balkong. :)
 
 
Mina söta tjejer från vår lilla minireunion! <3
 
 
Trots bakfylla så hamnade vi på stan för en fika :)
 
 
Paulina i sina nya fransar! En fantastiskt vacker bild på henne! Jag dör lite!!!
 
 
<3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0