Giganten Julfest 2011


När Mücahit kom hit den 25 november förra året så hade vi personalfest på lördagen dagen efter.. så jag tänkte slänga in han i mitt liv direkt och tog med han på den. :) Och eftersom jag har varit såååå dålig på att blogga på sistonde så tänkte jag lägga upp bildern från detta nu.. Måste ju komma ikapp mig lite. :)

Här har vi de två turtorduvorna! Alldeles festfina. :)



Mücahit och Lisa på BM!



En väldigt, väääääldigt lycklig dam! :)



Damerna!



Björn o Jonesi!



Mücahit!



Grabbarna Grus!



Kassan! :)



Väldigt trevlig kväll!!

Dagen efter tog vi Mücahit till Ullared.. kanske inte de smartaste... trött o bakfull... men jag o paulina hade roligt i alla fall.. ;)



Tack o hej för nu!! :)




Kommentarer
Postat av: paulina

Himla käckt!!! :)

Shit va tre månader gick snabbt! sjukt ju!

Festligt med tre inlägg på rad, det gillas!!!

Snart är det helg o då är det vi!

2012-02-23 @ 17:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0