Jag är kär!


I våren.. i mina vita converse.. i min nya skinnjacka.. i min kommande uteservering!! Har aldrig sett framemot våren och sommaren så mycket som i år!! :) o snart min födelsedag med!! känner mig riktigt sprallig idag!! ikväll är det nördträff på linnegatan.. ska bli mysigt! tänkte vara med killarna ikväl.. ska dricka lite rödvin o bli lite smålullig o vara med på deras quiz. Pappa jan som håller i den och ämnet är färg. jag kommer ha noll koll, men ska hålla låda ändå. ;)

Vad gjorde ni igår då? Vet att paulina måste ha haft trevligt.. messade innan o fick ett kort svar. :) "Är himla bakfull. Ringer sen" Awesome!! Sånt gillar vi! :)

Pussar till min skit!!



Mmm harvey..


Kommentarer
Postat av: Paulina

haha va du är söt...men var himla bakfull :)

men bättre nu!! mysigt o mysa med grabbarna!! :)

2011-03-27 @ 16:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0