Hopp o hej!!


Igår gjorde jag o mamma något väldigt fräsigt.. vi förlängde vår resa i september med en vecka.. så jag kommer vara i alanya från den 3 till den 25 september! helt jävla underbart!!! Åhhh.. jag är så laddad!! Evet tamam!! ;)

Igår kväll fick jag fin besök av världens bästa paulina.. gjorde lite räk o ägg macka med en god kopp kaffe! :) tittade lite tv o bilder, samt videos på datan! :) vi tröttnar då aldrig på minnena från turkey!

På fredag smäller det.. då är det jag, paulina, mormor, morfar o VALLARNA!! så jävla roooligt!! :)

Förra året på Vallarna!







Lovely!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

haha farfis...han är för gosig den!!

att ni ska vara i tre veckor i turkiet är tamam degil!! fy fasiken!!

ja att vi hinner kolla på turkeyfilmerna!! det måste vi...när ska vi tröttna på dem egentligen?? o som vi hittar många nya goa grejjer på öp-filmen!! awesome!!

2011-07-07 @ 11:48:13
Postat av: Pappa eyra

Sluta mamma!!

2011-07-07 @ 11:52:22
Postat av: Paulina

tamam degil!! fasen också!!

jag hade också skenat iväg med mina tankar!!

jag laddar mobilen så den blir ju avstängd då!!

röv...allt är så illa just nu!! skit med!

2011-07-07 @ 12:35:20
Postat av: Paulina

ja men det är bra!! hoppas jag får ledigt över midsommar bara!!

2011-07-07 @ 13:29:43
Postat av: Paulina

haha var du så töttsi efter baren?? det är ju nöset o somna...man blir alltid hungrig ju!! crazy!! :) ja...lätt att vi ska ha med våra kransar igen!! awesome!! :)

2011-07-07 @ 16:24:07
Postat av: Paulina

haha ja det kan man säga!! va i hela friden har hänt med våra magar??

crazy!! vi har fått faaan för att vi var i turkey!!

2011-07-07 @ 18:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0