54 dagar..


Jag säger att det är 54 dagar kvar, mamma säger 53 och en annan säger 55.. Men jag kör på att det är 54 dagar kvar tills jag åker till turkey.. då jag ska vara där i tre veckor.. sjukt.. o JAG VET Paulina.. det är tamam degil!! Hahaha!!

Annars då? Jag mår faktiskt bra.. lite dåliga nyheter regnade dock över oss igår.. och jag lider verkligen med alla inblandade!! VERKLIGEN!! Orden räcker inte till.. Känslorna räcker inte till..

Jag är glad jag har min Paulina i dessa lägen..









Bebisarna fick vara med också. :)

Ikväll blir det salladsmys o tjabb!

Peace!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Ja fy fasiken :(



Men om du ändå ska lägga upp nån bild på mig så är det helt okej att ta nån där jag inte ser helt crazy ut...men men...jag är väl crazy!! :)

2011-07-13 @ 08:02:09
Postat av: Rasmus

Vad har hant?? Puss

2011-07-13 @ 11:24:23
Postat av: Kim

Hoppas inte det är något allvarligt kompis. Kram kram

2011-07-13 @ 15:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0