21/4-2011


Men Kimsi, vill du bara vinna över oss, inte vara i samma lag?! :)

Frida, uppskattar din idé.. ska fynda om jag har några jag ogillar.. får ta den rubriken i så fall.. :) Du är så underbar!



Annars då? Nu går vi mot påsken, som jag bara HATAR detta året.. Från o med påskafton så ska jag jobba sju dagar i rad. tro fan att jag inte känner för att göra ett skit. så sjukt anti blir jag!! Nu blev jag visst väldigt upprörd här.. får prata om något annat.

Ledig imorgon i alla fall.. vill att det ska bli fint väder.. mysa på papa joes. :) Ta vara på dagen! Ta mig ett gott glas vin ikväll, fira att jag är ledig en dag.. får lära mig ta vara på dom små stunderna. :)

Vad ska ni göra i påsk? :)

Ha en underbar skärtorsdag!



En go drink.. varför inte? :)


Kommentarer
Postat av: Kim

Ok jag kan la va i samma lag då!!!

Vill du göra det någon gång då??? Jag har så mycket på helger nu med dop å 85 års kalas å 30 fest å allt vad det är så då tyckte jag att jag vill träffa dig/er ju!

2011-04-21 @ 11:36:07
Postat av: Paulina

myyysemys! ja vi får fira att du har endagarsledigt med lite sol o körmusik ;)

o go gryta!

2011-04-21 @ 14:08:33
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0