Turkiet 2010!


Eftersom jag o min bästa mamma var i turkiet i två hela veckor så kan jag omöjligt göra ett detaljerat inlägg om detta.. det hade blivit sjukt långt.. men jag ska göra ett litet i alla fall..

Flygresan ner gick jätte bra.. inledde dagen med en corona på flygplatsen... runt 09.00 är det väl lagom att börja dricka. :)



Tyvärr var servicen på flyget under all kritik så det blev inte så mycket alkohol som jag velat..

När vi landat i turkiet o klev av planet så dog vi... shit va varmt det var.. helt fruktansvärt... jag har aldrig varit med om sån värme.. men det kändes underbart.. bussresan till hotellet tog 2,5 timme.. lite drygt, men man var ju så taggad! :)

Gick direkt ut o mös.. käkade på kalles o drack lite drinkar.. blev attans berusad. :) kom hem till hotellet o blev välkommen av oscar som jobbar där... satte oss i baren o blev ännu mer dragna.. till slut sa jag till mamma.. nu går det inte längre, jag måste lägga mig, mår tjuvigt!







Jag lägger mig i säng direkt o mamma pysslar lite, sätter på ac:n, men då droppar den jävlen. fick sätta en kastrull under som fylldes under natten.. det löste sig sen efter ett par dagar.

Dagarna var helt underbara.. solade o badade! åt gott o drack gott!!







Oscar tog oss ut på stan en kväll.. dansade o showade!! sen var vi på basar långt åt helskotta en dag.. vi gick i mer än fyra timmar... o det är mycket för att vara oss.. :)










Vi har åkt häst o vagn en kväll.. o mamma har handlat.. hon blev en jävel på att pruta i slutet.. jag fick lite converse-sjuka... köpte 9 par totalt.. inte alla till mig dock..







Visar lite bilder på det hela också.. :) Njut!! :)



















Lovely!!!





Kommentarer
Postat av: Kim

Jag ser allt att du har cykelbyxor fröken!!! Mitt bästa köp 2010.

Skönt ni ser ut att ha haft det

Pussa

2010-09-14 @ 07:20:01
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0