Mysfredag o Kalle 40! :)


Japp.! som sagt så gjorde jag o mamma stan i fredags o jag köpte mig ett par skor.. ett par med klack.. o det har jag inte ägt på den dag jag minns. :) men jag är så stolt över dom, o jag tror att jag kommer kunna gå någorlunda med dom. :) o rea, 199:- som hittat för fasiken! :)



Paulina kom efter jobbet o drog på sig hatten! :)



Sen fick hon på sig en keps! :)



Gott gäng!



Grannt!! Hugh! :P



På lördagen efter jobbet var det bara att svida om o göra sig vacker.. är de 40-års kalas så är de. :D

Reslutatet! (sjukt nöjd över flätan)



Hur står jag? men fin blåsa i alla fall.. :D



Kalle öppnar alla sin ket! :D



Mamma hade fått på sig fin blåsa med. :)



Värdinnan o födelsebarnet! :)



Ulle blandade en irishcoffee o det var jävlar va gott jag tyckte de var.. har inte druckit de innan direkt. :)



Systrarna Larsson! (älskar mammas pose)



Jag, mormor o morfar!!! :)



Jätte trevlig kväll.. synd bara vi fick vänta på taxin i över en o en halv timme.. så var inte hemma förrens tjugo över tre.. då väntade paulina gott på mig. hon hade själv varit o festat med sina tjejer. o hon var ganska dragen, det kan man inte sticka under stolen med. :D hon hade suttit i min säng o ätit sin tonfiskrulle, den hade då fintat henne o släppte där nere i bottnen. så hon fick massa, massa över hela sina ben.. o det blev så kladdigt att hon fick gå upp o duscha av sig. hahahaahah! o det berättar hon för mig när jag äntligen satt i taxin.. fan va jag skrattade.. typ skrek till mamma, paulina har sojlat ner sig med sin rulle så hon har fått duscha. haha. måste varit gott för taxichauffören o få de. :D

Nu väntar en liten miiiiniroadtrip med paulina.. ska köra majsan o bengan till båten. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0