Freeeeedag!!


Ja, de känns jävligt gott att de äntligen är fredag! just denna gång innebär de ft o en ledig helg! o är ju alltid ledig på måndagar så är ledig i tre dagar i rad! herrejistanes! känns så bra! så livet o humöret är på topp just nu! lite ont i magen bara.. :( men men, hoppas att min goda humör tar bort de med.!

På måndag ska jag o plina göra om våra naglar, gör de hos en kvinna i oskarström.. jag har haft lite otur med mina, gelen har släppt, så nu har tre stycken åkt av. :( jävla pissigt, eftersom de är bara 4 dagar kvar innan jag ska göra om dom. men men.. har gjort de bästa av de.. filat ner dom andra som sjutsingen o lackat dom med rosa/vit nagellack. för att de ska smälta ihop! ja, allesammans! de var min historia om mina naglar. :) hoppas alla sparar denna infon. :)

Annars mår jag bra.. har lite perioder där jag känner mig sjukt nere o ensam. vet inte vad de är? men just nu med denna helgen framför mig så känns de bra! :D O i början av mars händer de verkligen roliga grejer! då kommer energin att flöda till max!!!! :) :)

Vad händer ikväll då? Jo, självklart lite ft! lets dance, trevligt program faktiskt! hejar på claudia o stefan sauk.. konstigt nog, gillar inte stefan sauk så mycket annars! men den jäveln kan dansa. :)

De var de hela för tillfället! Have it lovely allesammans!

 

 


Kommentarer
Postat av: Paulina

jag har redan skrivit ner det :)



vad händer i början på mars? har jag missat nåt?



massa mys ikväll iaf!! :)



pusspusspuss

2010-02-05 @ 17:51:48
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Kim

Gumman nu vll jag veta vad som händer i ditt liv!!!!

PUSS

2010-02-17 @ 20:15:24
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Paulina

men hallao...klaga inte på mig när du är sämre!

2010-02-19 @ 10:15:52
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0