Semester 2010, del 6!


Eftersom söndagen spenderades liggandes så blev det inte mycket action på mig.. men på måndagen kom paulina o hämtade mig för lite rehab i skedala.. kan inte bli bättre..

Här myser vi med tp o lite fika. ;D





Mysiga som vi är så pysslade vi med paulinas nagellack.. :)







På tisdagen så åkte vi till väla o ikea.. jätte mysigt! blev lite vasar, linnen o kuddar. :) onsdagen skulle bli en lugn o fin dag... men då kom vi på massa grejer som behövdes göras.. pass, id-kort o nya glasögon. o på eftermiddagen så fikade vi hemma hos mormor o morfar. :)



Efter fikat så kom vi hem till skedala igen för att ta tag i hemsysslorna.. paulina klippte gräset, jag hängde tvätt o strök, sen vattnade paulina blommorna o jag gjorde mat.. :)

O i pausen fick jag äta lite musslor som jag tycker är så mumsigt. :)











Sen blev det torsdag o jag har ingen riktig koll på vad jag gjorde då.. inga bilder inga minnen.. :D

Men på fredagen var de utgång som gällde.. jag, paulina o charlotte.. men detta får bli i nästa inlägg.. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysigt!!! :)

2010-08-17 @ 12:34:09
Postat av: P

gott o seee!!

nu står jag här o bara väntar o få stänga kassan o du tjabbar med din kille :)

2010-08-18 @ 19:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0