Semester 2010, del 5!


Vaknade upp denna underbara fredag o då var de dags för fest med linda flickebarn..

Jag ville fräsa till det o ha mina bruna ögon..



Linda ser väldigt glad ut!



Slirigt folk..



Jag vill ta tillfället i akt att posa skiten ur mig själv... här tror emelie att hon är fin.. :)



Linda ville ocskå vara med o vara snygg. :)



Lite dans när killarna hade gått..



Det är svettigt o dant o jag ser förjävlig ut o endå vill jag ställa mig o posa med den blicken o väljer att lägga upp den här.. :) Gott o se!!



Kvällen slutade istan.. har inga bilder från stan så är lite osäker på vad som hände.. har ju glömt.. hamnade på gamla goda idas i alla fall.. träffade en sån söt kille, sjukt go.. men han försvann sen.. hehe!

Vid stängning sen fick jag ett härligt ryck o bestämde mig för att våldgästa min kära mor.. så jag köpte en fiskburgare o tog taxi till ckv! jag tror faktiskt att gesten uppskattades av mamma som aldrig säger nej till en fiskburgare. ;)

Så hela lördagen spenderades hemma hos mamma.. åt mat o bara mös.. sen kom paulina o hämtade mig o jag vandrade vidare till linda för ytterligare en förfest där..

Varför inte köra bruna linser idag med? :)



Linda var randig o grann!



Sen kom charlotte förbi en stund..



När vi kom till stan blev det idas igen.. o det är ju trevligt.. tjabba lite med min gamle vän hassi.. hassi som paulina brukar kalla honom.. :)

Vad vore ett besök på idas utan ett gäng posebilder! ENJOY!! ;)







Träffade caroline o det var himla festligt. :D



Kvällen var festlig o den avslutades hos linda på lite efterfest.. inga bilder därifrån, tur är väl de.. :)

På söndagen vaknade jag o mådde tjuvigt, sen var de komaläge på mig hela dagen...

Men trevliga 4 festdagar i rad.. är det semester så är de. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0