15 augusti 2010!


Söndag... ja vad finns det att säga om söndagar.. inte möe.. ska hem till mormor o morfar ikväll i alla fall, det är mysigt!!

Igår blev en väldigt lugn kväll.. när jag kom hem så fick jag ett ryck o städade lite hos min bebis o dammsög lite.. har ju nya dammsugarkulor så det doftar sommar.. mmm mumma... ;)

Sen kom paulina o vi åkte o handlade kvällsmat.. ärtsoppa.. o lite smågodis till lördagsmyset.. hämtade pappa i tylösand som varit på bröllop.. fanns inte mycket på tvn så det blev föräldrarfällan med lindsay lohan som gick på dansk tv.. haha! det är ju bara jag o paulina till de. :) paulina skulle hämta sina föräldrar i tönnersjö på natten så hon kröp ner jämte mig för att sova lite tills dom ringde.. o jag fick världens soveryck, skrämde skiten ut henne.. haha! det var så dumt..

Varför har folk så bråttom hela tiden.. sjukt.. fick lite problem med min kortläsare på jobbet igår.. den la av så jag fick starta om den.. o det handlar om 2-4 minuter.. o folk i kön började pusta o blev irriterade.. dom som stod längst fram skulle betala 79:- på kort o de hade inga kontanter.. o gubben var irriterad o buttrade att hon skulle ta gå o ta ut pengar.. så frågade jag snällt, har ni lite bråttom.. då sa hon nej.. så va fan va de så stressade över.. shit alltså.. samma sak över allt.. när vi skulle in på vallarna så släppte de inte in förrens det var en timme kvar så vi fick vänta utanför.. o folk skulle fram o stå så långt fram som möjligt.. herregud, va fan man kommer ju in.. återigen, vad har alla så bråttom för.. o för att inte snacka om hur mycket man lipar inne på max eller donken.. Nej, skärpning alla nu!! lugna ner er annars går ni in i den berömda väggen.. jag ska kliva in i tröskeln lite lätt bara... :)

Nu fick jag tjabbat av mig lite.. en liten bild på detta.. någon gammal goding..



O föresten hur gått är det inte med iste??!! :)



Hur ser man ut i jugoslavien kim? :)



Have a lovely söndag!!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

soverycket skrämde skiten ur mig ja!

herregud!

älskar att du valt att stava gott med å :) gott o se!

2010-08-15 @ 13:19:59
Postat av: Kim

Den blicken jag får av dig där kan ju döda!

Ser jag inte ut som en riktig jugge där så säg.. Är d möjlig

2010-08-16 @ 08:25:04
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0