Ladda!


Japp, nu ska det börjas ladda inför lördag! 90-tals festen går ju av stapeln då.. är sjukt taggad.. dock inte hundra på vad jag ska ha på mig än, men kommer bli riktigt dassig. :D men de gillar vi.. huvudsaken är att det blir låda.. o det tror jag. :) kommer bjuda på massa gott tilltugg i alla fall.. tycker det är så jävla roligt med tilltugg, men ingen bohusröra.. fan va den inte gick hem sist när vi hade den, var dock 2005 :) hade ju kunnat testa den igen, men tror vi hoppar de!

Hade velat ha paulina med mig med allt pyssel på dagen, men hon ska jobba på giganten. så får styra upp det själv!

Skulle ju bloggat lite igår när jag kom hem efter jobbet, men blev så trött o jävlig efter maten. Pappa jan överraskade med biffar o potatismos. massa mumma! :) Så jag kröp ner i sängen med lite greys anatomy redan vid nio, sen somnade jag gott efter de. Vaknade en halvtimme tidigare än jag skulle upp idag, men var så förbannat kissignödig så fick gå upp då. så har haft en riktig lugn o harmonisk morgon. :)

Känner mig pigg o glad idag, tror att det har med den kommande festen o göra. :) jobbar ju till 22.00 ikväll o det drar ju ner stämmningen lite..

Hoppas ni har en bra torsdag allesammans! O tänk positivt! det är bara två dagar kvar till helgen!! :)




Kommentarer
Postat av: Soffiproppen

Bohusröra - vad är det för påhitt då? :-)

Min Spotify går på helvarv när det gäller 90's.

GAAAAALEEET TAGGAD!!! =)

2010-04-15 @ 15:20:01
Postat av: Paulina

ja nu är det inte långt kvar fisen!!

fan va roligt!! o bohusröra...det gör vi aldrig om!

never!!

o på lördag är det INTE jag som hänger med tamburmajoren :) icke!! :)

2010-04-15 @ 16:34:41
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Fisen - vaaafaaan?!?!?! :p

men kom igen... berääätta, vad är Bohusröra??

Smakar det bajs?



Och en fråga till - Emelie har du Spotify??

2010-04-15 @ 23:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0