Heeej på dig du!


Nu har denna underbara helg bara fladrat förbi... en otrolig händelserik helg! :)

Började lördagens laddning med att städa massa, skulle städa bebisarnas bur o upptäckte då att Albin var jätte raddig, han var alldeles varig i ögonen o runt nosen. o han hade blivit väldigt tunn. ringde mamma i all hysteri, hon hoppade på cykeln o kom som en superhjälte. hon tog bort allt var o gjorde allt för att mata honom, jag gick bara runt o grät. Mamma vakade över honom så gick jag in o duschade o när jag kom ut så hade han somnat in. o gud som de brast, grät helt otroligt mycket.. då försöker mamma trösta mig så gott hon kan o börjar dra massa historier om att han springer lycklig på en äng nu. haha! men de var bra mamma! Jag lyckades samla ihop mig o började lugnt o stilla ladda till kvällens bravader!

Eftersom folk som jag bjudit fick den ena efter den andra anledningen till att inte komma så blev vi ett starkt gäng på 7 personer plus pappa jan! Så TACK till er som kom! Ni är självklara på nästa bjudning jag har. :) Sofie var helt klart bäst utklädd! shit va bra det var.. blå cykelbyxor, en gammal bingolotto t-shirt o en go jeansjacka. :D O totte hade spikes! gott!

Pappa jan o paulina höll i två olika frågetävlingar.. o det var bra! paulina hade gjort en som handlade mycket om mig o den var så genomtänkt o bra. :D pappa jan o jonas vann faktiskt den, jag o sulan kom som stark tvåa! :) o vid pappas quiz så köde vi killarna mot tjejerna o den tog tyvärr killarna hem.. skyller på att jonas är så gammal, han levde ju så mycket på 90-talet.. fast tror faktiskt thomelille var en jävel på de med. :)

Vi festade på rätt bra, värdinnan blev mest berusad! men de bjuder jag på. :D

Jonas med en söt mittbena lämnade oss strax innan vi begav oss till stan, stackaren skulle ju jobba klockan 6 på söndagen! tack för att du kom i alla fall jonas. :D

Vi ramlade upp på tre hjärtan, dansade o höll låda.. sen skulle jag tvunget till bob, paulina o sofie lämnade mig. men vid bob så sviker minnet.. men tror jag hade kul.. handlade sjukt mycket mat innan jag åkte hem i alla fall.. undrar vad folk trodde, två stora donkepåsar o stannade vid pölsemannen för att ha mos.. haha! vem fasiken köpte jag mat till? :)

Paulina inledde söndagen med att köra två rundor.. var nog mycket mitt fel, stackaren vaknade vid halv sju o mådde lite tjuvigt, så kunde hon inte somna om för jag förde ett jävla liv o tog upp hela sängen.. hade hon bara fått somna om så hade hon sluppit köra en runda med bussen.. så förlåt paulina!

Jag mådde rätt bra i söndags faktiskt! hade mysdag med mamma o paulina o på eftermiddagen gick vi hem till mamma för att begrava albin.. mamma o paulina sjöng för han. :D Sen tittade vi på the boondock saints o bara mös! :)

Vid åtta tiden promenerade jag o paulina hem, jag övertalade henne att spendera en natt till med mig.. o vi handlade lite god mat o tittade på the boondock saints 2! O jag gillade den! jag köper den med hull o hår.. men sen är ju inte jag så svårfångad. :D

Måndagen spenderades med mor o tvättning.. tittade även på the boondock saints 2 igen, var ju tvungen att visa den för mamma med. :D jätte mysig dag med mamma o lite god mat. :D

Sen hade det varit jobb för hela slanten.. är ledig först på fredag denna veckan.. o den ska spenderas med paulina!! :)

Massa bilder från 90-tals festen kommer i ett senare inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0