Saturday!

Ja, igår blev en väldigt lugn kväll. Jag solade direkt efter jag kommit hem från jobbet, sen handlade jag tacos, lite godis o två filmer. :) sen åt jag med pappa. när han sen begavt sig så la jag mig i mitt rum o tittade på en av de nya filmerna jag köpt. the heartbreak kid med malin åkerman o ben stiller.. den var trevlig! hade ganska mysigt i min ensamhet. :) sen gick de en svensk film på femman, stockholm boggie tror jag den hette, den var ganska rolig faktiskt, o han som hade huvudrollen i filmen var sååå jävla het.. han hade så perfekt stil, och om jag inte är fel på de så kan de kanske vara han som spelade evas storebror i adam o eva. han hade ju växt till sig o blivit reddigt het! MUMMA! efter filmerna så somnade jag gott!!

O förresten dexter.. de är hellugnt, älskar mitt lille blåmärke! :) ska ta foto o visa!


Ha nu en lovely saturday! :)





Kommentarer
Postat av: Malin

vad mysigt du har haft det älskling! låter som en perfekt jobbar helg. hoppas söndagen blir lika bra! puss puss

2009-09-06 @ 13:42:52
URL: http://malininlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0