Inte som planerat

Igår skulle bli en mys kväll med mamma, men vid halv sex knackade min gode vän bengan på dörren, så vi tre satt på min lille uteplats o drack lite drinkar, lyssnade på massa låtar o tjabbade till tusen, sen kom även plina förbi o var dj. :) när klockan närmade sig nio så ringde bengan till totte som var på förfest hemma hos jimmy med wille, så jag sminkade mig o ruffsade till håret o hängde med dit, jätte roligt o träffa "killarna" igen! har faktiskt saknat dom massa! o jimmy hade en väldans go hund! :) sen bar de av till en annan förfest, men där blev emelie väldigt trött o de var ju faktiskt jobbedag dagen efter, så snäll som wille är så följde han mig hem, så jag var hemma redan vid halv tolv! de var riktigt skönt, så kom mamma upp o gästspelade lite för mig. skit kul!! (massa bilder kommer sen, togs as mycket foto)

Ikväll blir de god mat, potatisgratäng a la emelie, sallad o en god köttabit! O kvällens middags gäster är faktiskt mamma o onne! massa mys!

Ha de underbart!

Kommentarer
Postat av: Kim

Spontana kvällar e dom bästa

2009-05-21 @ 16:52:14
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0