En bra dag idag

Det känns som en bra dag idag, vaknade utvilad o pigg! känner mig glad, inne i hjärtat! vet inte varför, men jag hoppas de håller i sig, har varit lite raddig på sistonde! :( har nog lite plina att tacka för de (att jag är glad alltså, inte ledsen), igår när jag var ledsen så kom hon hem till mig o fick mig på andra tankar hela kvällen, vi satt o pysslade, även om vi inte sa så mycket till varandra, så är de så mysigt o tryggt o ha henne nära mig. :) älskar dig min skatt... and remember!



Sen så har jag ju en väääääldigt trevlig grej att se framemot! På fredag åker jag o plina to the london! o de bästaste, ska få träffa miiiiiiiin malin!!!! :) de ska bli så jävla roligt, så imorgon ska jag o plina in till stan, växla pengar o göra lite andra ärenden! mys!

O igår efter vi pysslat o plinisen åkt hem så röddade jag bland alla mina räkningar o "viktiga" papper, så jag hittade en pärm som jag gjorde fin o satte allt iordning. :) så hittade jag ett gammalt noteringshäfte som jag nu ska börja använda, har lite svårt att hålla i mina pengar o spara.. så nu ska vi få iordning på emelies ekonomi!! :) känner mig sjukt laddad! o då var de lite trevligt att de var lite extra i lönekuveret denna månaden, de tackar man inte nej till! :)

Det var väl allt för mig nu!

Have a underbar måndag allesammans!




Kommentarer
Postat av: Cissi

nja.. det kanske e lite mkt, men det e bara dessa dagarna.. =P jag trivs jätte bra i kassan =) Perfekt jobb för mig! hehe

haha ja :p det första fallet va ju lite synd att du missade :p haha

2009-05-25 @ 18:00:52
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: Paulina

va myyysigt inlägg :)

ja imon ska vi fixa...sen ska vi jävla mej åka till london...

i'm not from london you know!! :)

you sound like you are from london!!

pusss

2009-05-25 @ 22:44:24
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Kim

ÅÅ inte var deppig hjärtat!!! Får komma upp till Varberg i så fall så har vi en kurerar dag ala Kim



sköt om dig!

Puss

2009-05-25 @ 23:04:12
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0