Då ska man på de igen..

Nu har man varit ledig i två dagar, de går så satans fort! så nu är de bara att upp o studsa o på de igen, jobbar i tre dagar sen är jag ledig på söndag, för de är feeest på lördag!! ska ha lite förfest, sen är de bobban som gäller där bland annat rickards antizimex ska spela lite, attans trevligt! :) synd bara att min skatt inte ska dricka, iiiiill de pliiina! :)



Kanske lite taskig... tar en fiin med..



Du kan ju ta dig en funderare om lördag i alla fall... ;)

Nu tackar jag för mig idag!

(O kom ihåg)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket kära du! =) I löööööve din (er) tatuering Emelie...Sååå himla fiin =)

2009-05-14 @ 16:35:28
Postat av: Paulina

vilket fint inlägg fisen!!!

jag älskar det...o så käckt det blev på slutet med!!!

där fick du ihop det :)

älskar dej puss

2009-05-14 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0