Hej hopp!

Det var ett tag sen.. har ju varit i stockholm o grejer! de gick skit bra, hann med flyget o hittade taxin som to mig dit jag skulle vara i stockholm, dagarna gick bra.. lyssnade bara massa. sen var de tre rätters o bowling på kvällen, de var trevligt! är ju inte så glad i bowling, men var lite tipsy så de gick bra! =)

Sen i fredags stod jag o linda i garderoben på kåren, hennes kusins kille höll i en grej där, artisten lazee (eller hu fasiken de stavas) var där o sjöng. de var faktiskt kul o stå i garderoben, de var inte så mycket folk så vi slapp såna mördarköer. Så fina var vi i alla fall.. =)





Sen var de stan o lite mat på peking med gäddarna på lördagen..





Efter de åkte vi hem till mamma o drack lite kaffe o tjabbade lite.. o eftersom jag o linda skulle ut pp kvällen så fick vi vila lite innan de skulle partymakeas! =) på förfesten var de bara jag, linda o plina. lugnt o fint, men fick mig äntligen en piggelindrink!



o plina sitter så gott där bak!

lite bilder på oss från kvällen!





sen var de stan på de hela, jag o linda!

















Goa gubbar!! =)

Idag har plina varit här med frukost efter hon sjungt i kyrkan! duktig tös!

nej, nu ska jag titta lite brokeback mountain!

Kommentarer
Postat av: the old hagga!

ase, asea ase ase! :)

tack för att du valde att lägga ut den raddigaste bilden på mej...

hoppas at du såg någon kärlek i det, annars var det inte värt det! :)

mysigt med frukosten..men FÅR väl lov att erkänna att black cheep inte är så mycket att hänga i granen! :)

idag ska vi fixa med betalningen din skit så du kan få hem dett älskade nes :)

äääääääääääälskar dej hallemasse

förresten...säg lazee och lägg betoningen på bokstaven innan :)

2009-03-30 @ 10:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0