Goddag allesammans!

Tänkte bara göra ett inlägg, annars får jag ett helvete med plina, hon har redan tänt till lite... o jag vet att de har varit fruktansvärt dåligt med uppdatering, men jag kan inte hjälpa de, har inte känt för de... men ett litet goseinlägg får de bli idag!

På sistonde har de inte hänt så mycket...

Var på cocktailfest hos plina förra helgen, se bilder www.cocktail.blogg.se!
Jätte trevligt, mysigt folk o massa god dricka! :) jag bjöd ju på en klassiker, piggelin! Tack kära kimmsidimmsi som presenterade den för mig! :) Sen var de ju stan på de hela, o när vi satt i taxin o väntade på plina o linnea så kommer de springades o då hör jag en liten smäll, följt av lite rassel o ett skrik! :) då har plinas tjusiga väska gått sönder o de som låg i ramlade på marken! helfestligt, o jag lagade ju den sen vettu! händig som man är! jätte kul istan sen, tjejerna hade jätte höga klackar, så de gick o små snubblade hela tiden, o de uppskattade jag! :) speciellt när jag satt i en soffa o plina skulle gå mot mig o vrickade till foten o la sig över mig! :)

Denna kvällen var på lördagen, men vi var ju även ute o gjorde stan osäker på fredagen, o då hände de massa olämpliga grejer! inget jag kan ta upp här.. tyvärr!

Vi har börjat vara mycket på tre hjärtan nu... o de är ju helfestligt, trubadur o grejer! så för någon helg sen så dök vi till o med upp på halmstadvip o de måste ju visas! :)







Jag o plina är ju bäst på den sista bilden! :)

I tisdags körde vi en tosseutgång! hemma hos malin! Jag, malin, charlotte, carro o charlottes vän stefan. han skulle bara stanna på en cigg men fastnade med oss tjejer! tjabbade massa skit o rökte! :) o de dracks en del också, blev väldans slirig på slutet, men de bjuder jag på! jag o carro var till o med så fräsiga att vi promenerade till staoil mitt i natten för att köpa cigaretter! :) o självklart en korvajävel!! :)

Nu är de bara 4 dagar kvar till min semester! :) de ska bli så sköööönt!

Kommentarer
Postat av: Paulina

bra där emelie!!!

det var på tiden du!!

jag är inte jätteglad för bilderna...fan va jag ser ut!

men jag får väl ta det...du har ju uppdaterat iallafalll!!!

måste tjabbas massa sen!! puss

2009-07-23 @ 13:13:31
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra att du bloggar igen, var rädd för att du skulle lägga ner de!

2009-07-26 @ 18:04:59
Postat av: Anonym

(de var från karen!)

2009-07-26 @ 18:05:44
Postat av: Paulina

haaalllleeeeooo!!!

nu är det uppdateringsdags tycker jag!!!

kom igen nu!!!

fiiiise!

puss

2009-08-02 @ 15:30:17
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0