1 dag kvar nu!!! =)

Bara imorgon kvar sen är jag ledig en dag o då ska jag kanske fräsa till de rejält! ska kanske skaffa mig en kanin, ska åka o kolla på de i alla fall.. plina är nästan mer glad över de än vad jag är. =) så de är hon som glatt erbjuder sig att vi ska åka sammans. =) men de ska bli mysigt! tänk o skaffa sig en liten kompanjon! den o jag mot världen! myyyys!

Igår kväll blev de en favorit i repris gällande maten, kött, sallad o champinjoner till kvällsmat! Se bara så goooott de ser ut!



Relativt nyttigt o sååå goott!

Sen var de givet att de skulle tas lite raddebilder på detta... de är väl festligt!



Ser nästan ut som jag ska spy efter maten, men icke! den maten stannar gott kvar i kaggen! =)



Haha! radde, men de bjuder vi på som allt annat år 2009, eller vad säger du malin? =)

Fick ett mms av kära cecilia när jag satt här o gjorde mitt inlägg, de var på en bild av en gammal teckning som jag gjort till henne när vi var små. =) så himla sött! så mysigt att vi fått tillbaka kontakten, vi var ju ändå som piff o puff när vi var små!



Här är vi på en liten förfest för inte så längesen, har tyvärr inga gamla bilder på oss, får fixa de! =) man var ju en riktig skönhet när man va liten.. eller inte.. haha!

Nu blir de lite tv sen sova!

Ha de gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: Kim

Mysigt med djur men jag var helt bergsäker på att det var en vibrerande variant du menade!!!!

KOmmer uppdatera min blogg jättemycket med före å efter bilder e tanken om det går vägen vill säga!!!! SÅ följ!

Tack för att du e så go!

Krams

2009-01-26 @ 21:42:23
Postat av: Rasmus

De bjuder vi pa helt utan problem =) en kanin, vad ska du med till?? det ar alltid jag som ar emot djuren! haha paulina stodjer dig iallafall =) see you soon baby, only a month to go! puss puss

2009-01-26 @ 21:45:25
Postat av: Paulina

ååååååååååhhh mysemys!!!

jag längtar till onsdag fakstiskt...jag tycker det ska bli skitkul :)

måste höras imon!! puss puss älskepaj :)

2009-01-26 @ 23:34:00
Postat av: Paulina

förlåt bärfis :)

2009-01-26 @ 23:34:22
Postat av: Jonas

2009-01-27 @ 08:14:27
Postat av: jonas

Du inser att sixten kommer äta upp kaninen, va?



Nä skojar! De kommer att bli bästa kompisar. Efter ett tag lägger kaninen in stöten och rätt som det är så har vi små sixten/ninen bäbisar som skuttar runt som tokar. Kommer vara värsta duracell kaninerna!

2009-01-27 @ 08:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0