Torsdag kväll!

Var hos doktorn innan, o de var de jag trodde att de var.. så nnu ska jag äta lite antibiotika i fem dagar.. men de gör mig inte så mycket, bara man blir av med skiten!

Jag fyllde ju år i måndags så tänkte visa någon bild från detta, de var ju så mysigt. Det var jag, plina, mamma, mormor o morfar. jätte mysigt! o plina hade gjort finaste piltårtan!



O jag o plina hade tagit på oss lite sommarstassar!

  

Hade jätte trevligt, bara massa tjabb o lite god tårta o kaffe o grejer!










Det var väl de hela från mig ikväll.. ska bara titta på tv o lägga mig tidigt!

Ha de gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: Paulina

schuseschus!

är hos dej...o du jobbar.. :(

tråkigt....

men vi ses ikväll raddetoss

2009-04-17 @ 09:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0