Las gigantos

Så där då har de varit fest med lite kära giganter.. både nya o gamla.. helt underbar kväll i alla fall!!

Det började med mig, plina o kim som kommit ända från varberg för att vara med å hålla lite låda. =) De bjöds på lite ryggbiff o rösti, de ska ju alltid vara rösti enligt plina, men de funkar de också.. se bara så gott tjejerna tycker att det är..



O plina hade ju fått på sig finstassen men hon byte om sen när hon lagat all den goda maten.. Blev dock typ 15 olika ombyten men tillslut blev de en svart enkel klänning o jag tyckte hon blev jätte fin..



Så öppnade vi lite mousserande, de passar ju alltid, fast faktiskt inte så mycket igår, jag ville mer ha mig en piggelindrink. Så plina drack upp flaskan med lite hjälp från kim.. sen började dom på lite piggelin drinkar dom med.. duktiga tjejer spottar inte i glaset.. =)

Sen rullande de in mer o mer folk..





O en bild på världens bästaste tjejer!



O sen är de ju en himla tur att plina är med i alla fall...





Alla började komma igång lite smått, alla utom leons gylf o navleludd.. =) Sen skulle de tävlas i köket o allas vår kära björm blev kvällens vinnare..





O vad plina o kim höll på med är jag osäker på men resultatet blev helt fantastiskt!



Strängt blev de för plina sen när hon upptäckte att de var kö för att komma till damernas.. illa illa..



De dracks en hel del, har diskat typ 25 glas idag o hittat hur mycket burkar som helst, två flaskor sprit, fem flaskor mousserande o lite cider.. o med så mycket alkohol så måste de ju bli lite låda på de hela..



Underbara Frida, alltid lika go o glad, ock framförallt vig, men fick inga större uppvisningar igår men hoppas på det nästa gång!











Självklart skulle de bjudas upp till lite dans i alla fall, jag o plina komponerade ihop vår egen version av jumpstyle o den visade vi friskt upp hela kvällen för alla som ville se o även dom som inte var så sugna på att titta på den, men de kände vi att de bjuder vi på..




Efter många om o med bar de äntligen av till stan, jag, plina, kim o christine gick lite i förväg, då kom de fram två killar o skulle stöta på christine då gick kim fram till den ena killen, han hade keps utan huvud o sa till honom "du, du har tappat bort hatten på din keps" o då svarade han askaxigt, jag pratar inte med dig, pratar med henne.. haha, så kul. men vilka idioter!

Sen kom vi äntligen fram mot staden, då skulle frida på nått vänster göra något med sin cykel men tappade fotfästet o ramlade o la sig över sin cykel.. hahaha... så himla underbart roligt!

Vi var ju tvungna att göra oss av med vår flaska mousserande innan vi kom in till stan så när vi gick på bron så skulle plina kasta i den i vattnet men fick då ett sånt sväng på den att hon fick på sin jacka.. men de kände hon sig bara stolt över..



Sen var de bob som gällde o där spelades de lite biljard..





Sen kom ju kära fillebobba o ville vara med o posa, så fick en fin bild på de sötaste!!



Sen hände de absolut roligaste på länge.. plina skulle glatt hoppa ner o sätta sig jämte leon som satt på en bänk.. o i samma ögonblick som hon skuttade mot bänken så flyttade sig leon nämre kanten så hon missade totalt o flög ner på golvet med benen i luften o cidern fick hon hela över sig, men hon tappade inte den i alla fall.. den höll hon hårt i.. de var sååå kul, längesen jag skrattade så.

Det var en helt undebar kväll, dansade hela kvällen o hade bara helt enkelt en helt lovely kväll!

Tack alla som var med!

O förlåt till meine plina för missödet, men du vet att jag absolut älskar mig mest!

Måste ju avsluta mitt tjusiga inlägg med en bild på den bästaste paret ever!!


Lille dubben + Lille dumman
Gobbe + Kärring
Gaffie + Gunry
Emelie + Paulina









 


Kommentarer
Postat av: kim

Ahhhh

Underbar fest, tack för att jag fick komma!





TYCKER OM ER...

2008-11-23 @ 18:31:53
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Kim igen

Säker på att det där med kepsen stämmer? Jag har inge minne av det nämligen... pinsamt!



Hhihi Fredrik fick städa bilen idag för kim skulle äta kebabrulle på vägen hem....



köss

2008-11-23 @ 21:54:44
Postat av: Paulina

åååh vilket underbart inlägg

satt med ett leende på mina läppar hela tiden!!

ja det blev lite fel där, men vi löste ju det!!!

hade helt sjukt kul!!!

underbar kväll o ett underbart inlägg!!!

mitt kommer imon hoppas jag!!!

puss min min älskade gobbe

2008-11-23 @ 22:38:18
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Giganten is the shit... Jag vill också vara med!! Ser så förbannat trevligt ut! Det glädjer mig att du har haft en bra helg och ser fram emot fler glada inlägg! Det här är ju helt underbart! pussar

2008-11-23 @ 23:34:33
Postat av: frida

jaaaaaaaaaaaaaaa! emelie du e ju bäst! puss o kram

2008-12-04 @ 21:47:23
Postat av: frida

absolut en minnesvärd kväll! i lööv b&b. not!

Tack för att jag fick komma in hos fig i alla fall! =0) puss o kram

2008-12-04 @ 21:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0